مقالات مطبخ آرا
جستجو کردن
اجاق گاز صنعتی استیل، یکی از اجزای مهم یک آشپزخانه صنعتی به حساب می آید. این محصول را می توانید بر حسب نیازتان، در انواع و مدل های مختلف به مطبخ آرا سفارش دهید یا حتی می توانید سفارشی سازی شخصی هم انجام دهید. با خرید اجاق گاز صنعتی استیل می توانید انواعی از غذاهای سنتی و بین المللی را به راحتی آماده و با سرعت بالاتری آماده و طبخ کنید.
اجاق گاز صنعتی استیل، یکی از اجزای مهم یک آشپزخانه صنعتی به حساب می آید. این محصول را می توانید بر حسب نیازتان، در انواع و مدل های مختلف به مطبخ آرا سفارش دهید یا حتی می توانید سفارشی سازی شخصی هم انجام دهید. با خرید اجاق گاز صنعتی استیل می توانید انواعی از غذاهای سنتی و بین المللی را به راحتی آماده و با سرعت بالاتری آماده و طبخ کنید.
در این مقاله قصد داریم به بررسی جامع بیزینس پلن رستوران (Business Plan) رستوران بپردازیم. برای راه اندازی رستوران جدید یا توسعه بخشی جدید از یک رستوران، فرقی ندارد که کوچک یا بزرگ باشد یا میزان سرمایه شما برای اجرا چقدر است، قطعا برای موفقیت آن نیاز به یک بیزینس پلن رستوران دارید.
نصب و استفاده از سیستم و نرم افزار CRM برای رستوران، به بازگشت مشتریان و سودآوری کسب و کار شما کمک قابل توجهی می کند.
اجاره کردن یا خریدن ملک برای راه اندازی رستوران، بدون هیچ برنامه ای مانند این است که شما بدون داشتن لیست خرید به هایپرمارکت بروید. بدون برنامه و فکر قبلی تو هر زمینه ای، باعث می شود تا شما چیزهایی را بخرید که نیازی به آن ندارید و در انتها شما متضرر می شوید.
برای جمع آوری و خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی باید تحقیقات میدانی وسیعی از منابع اصلی مانند بازارهای سنتی و بازارهای مجازی انجام داد اما برای رسیدن به یک خرید عالی باید از ساده ترین روش ها پرهیز کنیم. مهمترین دلیلی که می توان برای پاسخ به این پرسش آورد، رقابت در قالب مناقصه قیمت (از منابع اصلی مثل بازارهای سنتی و بازارهای مجازی) در بین منابع مورد نظر است که این ما را از یک خرید خوب و حرفه ای دور می کند.
در این مقاله با مطبخ آرا همراه باشید، فست فودها و رستوران زنجیره‌ ای برتر در سراسر جهان را به شما معرفی خواهیم کرد. اگر شما قصد راه اندازی رستوران و خرید تجهیزات رستوران را داشته باشید، بهتر است که ابتدا یک شناخت نسبی از بهترین فست فودها و رستوران زنجیره ای داشته باشید.
شما در روش پخت مدرن برنج یا همان پخت رستورانی برنج، حداکثر 6 عدد دیگ پلوپز 380 لیتری و 12.6 متر مربع هود آشپزخانه صنعتی که در کل 11 متر مربع فضا را اشغال می کند، احتیاج پیدا می کنید. لازم به ذکر است که بخش زیادی از تجهیزات جانبی مورد نیاز پخت سنتی را هم حذف می کند. شاید با خواندن این پاراگراف تعجب کرده باشید و باید بگوییم که حالا جالب تر هم خواهد شد.
استنلس استیل (Stainless Steel) چیست؟ نوعی فولاد آلیاژی است که درصد عناصر نیکل و کروم آن نسبت به بقیه عناصر تشکیل دهنده آن بالاتر است. به طور کلی اگر میزان کروم فولاد از ۱۰/۵ درصد بیشتر باشد، آن را استنلس استیل می نامند. این مقدار کروم، باعث می شود که هنگام خوردگی، لایه نازکی روی فولاد تشکیل شود و همین لایه باعث جلوگیری از خوردگی های بعدی می شود و در واقع موجب ترمیم خوردگی می شود. در ضمن کربن آن از ۱/۵ درصد است.
در این مقاله قصد داریم که به مزایای شغل رستوران داری نسبت به سایر مشاغل بپردازیم و شما را با این کار بیشتر آشنا کنیم؛ پس با مطبخ آرا تا انتها همراه باشید.
نگهداری از تجهیزات آشپزخانه رستوران، یکی از مولفه‌های حیاتی است که برای حفظ کیفیت غذاهای لذیذ ضروری است. تجهیزات بی‌کیفیت نمی‌توانند در یک آشپزخانه صنعتی کار کنند و نیازهای شما را برآورده کنند
علم ارگونومی اصلاح و بهینه سازی محیط، شامل تجهیزات و تطابق آنها با ویژگیهای انسانی می باشد و دو هدف کلی را دنبال می کند که عبارتند از : ایمنی، بهداشت و تولید ـ بهره وری . لغت Ergonomics از دو واژه ی Ergo و Nomic ساخته شده که در زبان یونانی Ergo به معنی کار و Nomic به معنی قاعده و قانون است.
انبار و بارانداز در آشپزخانه صنعتی نقش بسیار مهمی را در بهره‌وری و بهداشت فضا ایفا می‌کنند. انبار، مکانی است که برای ذخیره‌سازی انواع مواد غذایی، لوازم آشپزخانه و مواد اولیه مورد استفاده در تهیه غذاها اختصاص دارد. مرتب‌سازی مناسب این انبارها در آشپزخانه صنعتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است تا بهره‌وری کارکنان افزایش یابد و مانع حرکت نیروها نشود؛ در این صورت، زمان تهیه غذاها هم به شکل موثری افزایش پیدا می‌کند و خدمات بهتری می‌توانید به مشتریان خود دهید.
بدون شک، اگر طعم و کیفیت غذاهای شما متفاوت و عالی باشد، عامل موفقیت رستوران یا آشپزخانه صنعتی شما می شود. تجهیزات آماده سازی غذا در آشپزخانه صنعتی، یکی از عواملی است که در بهتر بودن طعم غذای شما دخیل است اما توجه کمتری هم به آن شده است. 
رسپی کارت، برگه ها و شناسنامه های تعریف شده غذاها و نوشیدنی ها است. در این برگه، نوع مواد مصرفی با وزن دقیق و دستور تهیه به صورت دقیق ذکر و عنوان شده است.
هنگام طراحی آشپزخانه‌های صنعتی یا تجهیزات آشپزخانه صنعتی برای مراکز بهداشتی مانند بیمارستان‌ها که به صورت کامل در صفحه تجهیزات آشپزخانه بیمارستان به آن پرداختیم و …
در این مقاله، ما به دنیای تولید کنندگان تجهیزات آشپزخانه صنعتی می پردازیم؛ اهمیت تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی، ویژگی هایی که آن ها را متمایز می کند و نحوه انتخاب آگانه هنگام سرمایه گذاری در محصولاتشان را بررسی می کنیم.

فروشگاه مطبخ آرا در شهر مشهد افتتاح شد

مشهد، خیابان ملک الشعرای بهار، بین بهار 16 و 18 پلاک 539
38552694 – 09123689232 – 09153668609