چگونه می توان دغدغه خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی را آسان تر کرد؟

خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی

چگونه می توان دغدغه خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی را آسان تر کرد؟

برای جمع آوری و خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی باید تحقیقات میدانی وسیعی از منابع اصلی مانند بازارهای سنتی و بازارهای مجازی انجام داد اما برای رسیدن به یک خرید عالی باید از ساده ترین روش ها پرهیز کنیم. مهمترین دلیلی که می توان برای پاسخ به این پرسش آورد، رقابت در قالب مناقصه قیمت (از منابع اصلی مثل بازارهای سنتی و بازارهای مجازی) در بین منابع مورد نظر است که این ما را از یک خرید خوب و حرفه ای دور می کند.

معمولا بسیاری از مشتریان جهت برآورد هزینه خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تخصیص بودجه سرمایه گذاری برای راه اندازی کسب و کار خود، به دنبال استعلام قیمت هستند. در اینجا باید به این نکته اشاره کنیم که تجهیز آشپزخانه صنعتی رستوران، تجهیز آشپزخانه صنعتی بیمارستان یا تجهیز آشپزخانه صنعتی هتل و انواع آشپزخانه های صنعتی دیگر از چهارچوب خاصی برخوردار است و تنها در انحصار خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی نیست؛ چرا که قیمت دهی راحت ترین کار ممکن است. در این مقاله به شما خواهیم گفت که خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی رستوران، پس از گذراندن مراحل مهمتری انجام خواهد شد که بسیار حائز اهمیت است.

نکته ای که وجود دارد با توجه به نوع کاربری خود در راه اندازی رستوران و یا فست فود و یا منوی غذای پیشنهادی باید دقت داشته باشید که تجهیزات آشپزخانه صنعتی ای را انتخاب کنید که بهترین حالت سرویس دهی را برای شما محیا سازد. این موضوع نیز مطرح است که شما حسب توانایی خود قصد خرید و راه اندازی کسب و کارتان را دارید. پیشنهاد می شود در این مورد با گرفتن مشاوره درست انتخابی مناسب را داشته باشید. خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی از تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی مزیت بسیاری دارد؛ زیرا شما با توجه به سفارش داده شده، قادر خواهید بود حتی در متریال کاربردی در ساخت تجهیزات خود اظهار نظر بفرمایید و مسلما این موضوع روی کاهش و یا افزایش قیمت آن تاثیر به سزایی خواهد داشت.

تجهیزات آشپزخانه صنعتی با کیفیت دارای متریال عالیو روش ساخت دقیق است که به لحاظ فیزیک ظاهری، دارای دوام و استحکام بالا و به لحاظ کاربردی دارای راندمان بالا است. تجهیزات ساخته شده توسط تولید کننده دست اول بوده و مطابق سفارش مشتری، دارای انعطاف در انتخاب متریال، شکل ظاهری و ابعاد و… است.

همانطور که بالاتر اشاره کردیم، در انتخاب نوع و تعداد تجهیزات خود از یک مشاور و کاردان جهت تجهیز و راه اندازی آشپزخانه خود استفاده نمایید. ابتدای امر، فضا آشپزخانه شما باید توسط کارشناسان شرکت تولید کننده تجهیزات اشپزخانه صنعتی و یا مشاور و راه انداز، بازدید و بازبینی شود؛ سپس پلن دستی تهیه شده که در آن محدوده کاربری آشپزخانه مشخص می شود و در نهایت باید جهت تکمیل فرآیند در فضای نرم افزار اتوکد، نقشه تاسیسات (خط گاز کشی، آب و فاضلاب، پریز و کلید برق) و چیدمان و جانمایی تجهیزات آشپزخانه صنعتی ایجاد گردد.

از طریق نقشه، مطابق با منوی غذایی پیشنهادی و یا نوع روش پخت صنعتی و یا سنتی و همچنین تعداد نفراتی که می خواهید در طول شبانه روز سرویس دهید، تجهیزات مناسب مشخص گردیده و تنها روی ساخت آن که چه متریالی مورد نیاز است، می شود که مانور داد. در این مورد نیز به کمک مشاور راه انداز می توانید این دغدغه را نیز بر طرف کنید. در نهایت چیزی که مشخص خواهد شد، شما تجهیزاتی را سفارش داده اید که نیاز قطعی شما را برآورده ساخته و نه تجهیزی اضافه بر سازمان که این امکان وجود خواهد داشت که مورد استفاده قرار نگیرد و یا در چیدمان آن بین افراد پرسنل آشپزخانه تداخل ایجاد شود. نقشه چیدمان تجهیزات تمام موارد ذکر شده را حل خواهد کرد و به شما دید بصری و در نهایت انتخاب صحیح و خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه مطبخ آرا در شهر مشهد افتتاح شد

مشهد، خیابان ملک الشعرای بهار، بین بهار 16 و 18 پلاک 539
38552694 – 09123689232 – 09153668609