راهنمای خرید اجاق گاز صنعتی استیل

اجاق گاز صنعتی استیل

اجاق گاز صنعتی استیل

اجاق گاز صنعتی استیل، یکی از اجزای مهم یک آشپزخانه صنعتی به حساب می آید. این محصول را می توانید بر حسب نیازتان، در انواع و مدل های مختلف به مطبخ آرا سفارش دهید یا حتی می توانید سفارشی سازی شخصی هم انجام دهید. با خرید اجاق گاز صنعتی استیل می توانید انواعی از غذاهای سنتی و بین المللی را به راحتی آماده و با سرعت بالاتری آماده و طبخ کنید.

قطعات اجاق گاز صنعتی استیل

اجاق گاز صنعتی استیل، انواع مختلفی دارد که به صورت کلی می توانیم بگوییم که از قطعات و اجزای زیر تشکیل شدند:

  • بدنه و عایق
  • شیر و نازل ها
  • محفظه یا لوله رابط
  • مشعل ها و پیلوت
  • ترموکبل و فندک
  • ساعت زنگ دار
  • جوجه گردان
  • گرمکن و فر صنعتی

راهنمای خرید اجاق گاز صنعتی استیل

از آنجایی که اجاق گاز صنعتی استیل، یکی از پرمصرف ترین وسایل در رستوران ها، تهیه غذاها و… است، لازم به ذکر است تا در زمان خرید آن باید دقت کافی را به کار ببرید. برای محصولات صنعتی، کیفیت و جنس محصول بسیار با اهمیت تر از زیبایی ظاهری است. دقت کنید که گاهی هزینه های تعمیر یک اجاق گاز صنعتی استیل بی کیفیت، می تواند ضرر هنگفتی به آشپزخانه صنعتی شما بزند که با قیمت یک اجاق گاز صنعتی استیل درجه ۱ برابری کند.

اگر می خواهید از مرغوبیت یک اجاق گاز صنعتی استیل با خبر شوید، باید تک تک اجزا و قطعات سازنده آن را بررسی کنید و مطمئن شوید که عملکرد درستی دارند و از کیفیت خوبی هم برخوردار هستند. به خاطر استفاده از متریال استیل در این اجاق گازها، بدنه آن ها از کیفیت بالایی برخوردار است و در برابر حرارت، تغییر رنگ یا تغییر شکل نمی دهد.

تفاوت اجاق گاز صنعتی با اجاق گاز خانگی

اگر چه هر دو عملکرد مشابهی دارند ولی از لحاظ ساختاری با هم متفاوت هستند که در ادامه به آن ها می پردازیم:

  • میزان قدرت و حرارت شعله های اجاق گاز صنعتی بالاتر از شعله اجاق گاز خانگی است.
  • اجاق گازهای خانگی از نظر زیبایی و ظرافت تنوع گسترده تری نسبت به اجاق گاز صنعتی دارند.
  • اجاق گاز صنعتی به علت اینکه از جنس استیل است، وزن بالاتری دارند.
  • اجاق گاز صنعتی نسبت به خانگی کاربردی تر است.

ابعاد اجاق گاز صنعتی استیل

ابعاد اجاق گاز صنعتی بر حسبت مدل و ظرفیتی که دارند، متفاوت است؛ مثلا ابعاد اجاق گاز هفت نفره فردار حدودا 90*90*100 سانتی متر است. شما اگر با محدودیت فضا مواجهه هستید، می توانید اجاق گاز با اندازه های کوچکتری را سفارش دهید.

جنس اجزای اجاق گاز صنعتی

بدنه، اسکت داخلی و بیرونی، سینی چربی گیر و رویه ها هر کدام از متریال های متفاوتی ساخته شده اند. اغلب برای ساخت بدنه، سینی چربی گیر و رویه اجاق ها از ورقه های استیل خشدار و استیل ضد زنگ استفاده می کنند.

برای ساخت اسکلت بدنه های اجاق گاز استیل معمولا از قوطی های فولادی و استیل با قطر بلندی استفاده می شوند. دقت کنید بر حسب نیازتان حتما محصولات ساخته شده از متریال های با کیفیت و مرغوب را خریداری کنید.

انواع اجاق گاز صنعتی

اجاق گاز صنعتی استیل انواع مختلفی دارد که در زیر به آن ها می پردازیم:

جمع بندی

یکی از تجهیزات آشپزخانه صنعتی مهم، اجاق گاز صنعتی است. شرکت مطبخ آرا به عنوان تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی، همراه شماست تا بهترین تجهیزات را بسته به نیاز شما طراحی و تولید کند. برای خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی و استعلام قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی، می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه مطبخ آرا در شهر مشهد افتتاح شد

مشهد، خیابان ملک الشعرای بهار، بین بهار 16 و 18 پلاک 539
38552694 – 09123689232 – 09153668609